Catering dietetyczny czyli dieta i catering - Odchudzanie 10 złotych zasad
Catering dietetyczny Warszawa, czyli zestawy dietetycznych posiłków z dostawą oraz opieka dietetyka na terenie Warszawy.
Catering dietetyczny Warszawa - dowóz gotowych diet
jestesmy na facebooku
Strona główna
Mapa strony
Wybierz miasto
Warszawa
Wrocław
Catering dietetyczny
Catering osobisty
Czym jest?
Godziny dostaw
» Cennik «
Przykładowe Menu
» Zamówienie «
Diety specjalne
GENODIETA
Diety lecznicze
Mama i dziecko
Diety sportowe
Dla firm
Catering okolicznościowy
Przyjęcia okolicznościowe
Sylwetka
Konsultacje dietetyczne
Artykuły
Projektanci mody
Kontakt
dieta na zamowieie
Odchudzanie 10 złotych zasad

ODCHUDZANIE - 10 ZŁOTYCH ZASAD

  1. ImagePosiłki należy jeść regularnie (koniecznie śniadanie), co max 3h

  2. Pić minimum ok. 2l wody mineralnej dziennie (należy wyeliminować soki owocowe, można je pić sporadycznie, ale traktując JAK POSIŁEK. Jeżeli ciężko jest zrezygnować z soku proszę mieszać je z wodą, ale w takiej proporcji, aby woda stanowiła ok. 3/5 szklanki. Należy jednak pamiętać, że soki to dodatkowe kcal. Należy dostarczyć organizmowi dużej ilości płynów, aby mógł się pozbywać szkodliwych produktów przemiany materii. Radzę uniknąć picia mocnej herbaty i kawy, gdyż odwadnia organizm. Można pić czerwoną i zieloną herbatę (również nie za mocną). Zielona herbata w przeciwieństwie do czerwonej zawiera związki działające podobnie do kofeiny, więc działa pobudzająco. Pita na noc może utrudniać zasypianie. Co do kawy to powinno pić się ją z mlekiem, gdyż zawiera szczawiany, które wiążą się z wapniem, więc jeżeli nie dostarczymy ich razem z kawą (szczawiany wiążą się z wapniem tworząc nierozpuszczalne sole) „zabiorą” wapń z kości.

  3. Kolacje należy jeść bez węglowodanów (kasz, makaronów, ziemniaków i OWOCÓW).

  4. Dziennie tylko 2 porcje owoców ze względu na zawartość cukru (zalecałabym do 200g dziennie, rozbite na dwie porcje, większa ilość owoców jedzona jednorazowo zbytnio podnosi poziom cukru, który szybko spada, powodując ponowny głód, to właśnie dlatego po zjedzeniu owoców często czujemy, że mimo najedzenia, "czegoś brakuje")

  5. Dziennie należy do posiłków 2 porcje (łyżeczki deserowe) oliwy z oliwek lub oleju lnianego.

  6. Ostatni posiłek nie powinien być jedzony ok. 3h przed snem (i nie koniecznie musi to być książkowa godzina 18.00, gdyż kiedy pracujemy do późna jest to ciężko wykonalne)

  7. Makaron i warzywa należy gotować na półtwardo (gotowane zbyt długo za szybko wchłaniają się do krwi i podnoszą poziom cukru - ta sama zasada co z owocami).

  8. Jeżeli "najdzie" nas ochota na coś słodkiego czasami można pozwolić sobie na mały grzech. pozwolić np. w ramach drugiej przekąski. Najlepiej zjeść kilka sztuk suszonych owoców (minerały i witaminy) lub miseczkę budyniu (na mleku chudym mleku, co dostarczy wapń i trochę białka) czy nawet kawałek czekolady (magnez) niż landrynki (sama przyswajalna glukoza) czy ciastko (które poza cukrem dostarczy też dużo niekorzystnych wielonasyconych kwasów tłuszczowych).

  9. Pieczywo i makarony najlepiej jeść ciemne i gruboziarniste, jednak jeżeli ciężko jest się przyzwyczaić to tej zmiany, należy zmiany wprowadzać stopniowo (np. jedna kromka pieczywa razowego, druga „białego”, lub spróbować np. pieczywa graham).
  10. Jeżeli wieczorem złapie nas silny (lub mały Smile głód należy zjeść kawałek mięsa lub chudego sera białego, NIGDY NIE OWOC, PIECZYWO, RYŻ czy KASZĘ.)
 
© Copyright 2005 - 2017 - SZTUKA JEDZENIA - Catering dietetyczny - Wszystkie prawa zastrzeżone
Kopiowanie bez zgody właściciela serwisu ZABRONIONE